Рейтинг креативності та майстерності агентств маркетингових сервісів 2018/2019: підсумки | Реклама Маркетинг PR


Яскраві проекти привертають увагу та спонукають більше споживачів долучитися до участі, отже, крутий креатив підвищує ефективність  у декілька раз. Крім того, зростає лояльність до бренду, найбільш вдалі ідеї стають мемами завдяки вірусному розповсюдженню, а це пролонгована промо-кампанія без участі коштів рекламодавця. Тобто, талановитий проект приносить користь усім без винятку: споживачам, рекламодавцю, команді, що його створила.

Результати рейтингу креативності та майстерності агентств маркетингових сервісів нараховуються згідно методики, яка запроваджена МАМІ разом з ВРК. Підсумки включають бали за нагороди, отримані агентством на конкурсах протягом фестивального сезону.

Рейтинг креативності та
майстерності агентств маркетингових сервісів фестивального сезону 2018/2019

Agency Ukrainian Design: The Very Best Of (k=1) ADC*UA (k=1,5) WOW Done Awards (k=1,5) KIAF (k=2) Total Points
1 Digital Choo 21 9 40 70
2 TWIGA Ukraine (TWIGA GO!) 6 15 4 25
3 MEX a member of Havas 4 9 13
4 All Motion 3 3
5 RAM 360 2 2

Пропонуємо ознайомитися з кейсами переможців:

1. Digital Choo, кейс «Fired up to win» для Parimatch : WOW Done Awards (бронза и шорт-лист), ADC*UA (золото, бронза, шорт-лист), KIAF (Best of Contest, бронза, шорт-лист).

2. TWIGA Ukraine (TWIGA GO!), кейс «Let’s PUMB, PUMB, PUMB!» :  WOW Done Awards (золото, шорт-лист), ADC*UA (бронза), KIAF (шорт-лист).

3. MEX a member of Havas:

  • кейс «Vodafone. Cashless Bazaar»: WOW Done Awards (1 Бронза і 1 шорт-лист);

· кейс «WHAT’SYOUR PLANET?»: Ukrainian Design: The Very Best Of 2018 (1шорт-лист);

  • кейс «HOW MANY MORE PEOPLE MUST DIE?»: Ukrainian Design: The Very Best Of 2018 (1 шорт-лист).

4. All Motion, кейс «L’OREAL HAIR FASHION NIGHT»: WOW Done Awards (1 шорт-лист).

5. RAM 360, кейс «Nyamberry. Logo and package design»: Ukrainian Design: The Very Best Of 2019 (1 шорт-лист).

На церемонії нагородження WOW Done Awards агентство Digital Choo, як лідер рейтингу,  отримав від МАМІ креативну нагороду – керамічну піраміду, виготовлену майстром Лізою Портновою, що є символом балансу, натяком на обґрунтованість та досягнення вершин креативу в маркетингових комунікаціях. 

Сподіваємось, що яскраві кейси переможців надихнуть колег нашої галузі, і в наступному фестивальному сезоні ми зустрінемо нові шалені ідеї.

За матеріалами прес-релізу



Source link

Добавить комментарий