Свег-паска в METRO | Реклама Маркетинг PR



Паска — так паска, зайка — так зайка, але поза роботою і у вухастих є особисте життя. І насправді вони не ті, за кого себе видають.

METRO Cash & Carry, Ogilvy Ukraine та Adv.ua показали таємне життя своїх великодніх продуктів в AR. Ви ж не думали, що і Дід Мороз цілий рік в червоному халаті та з бородою?!

Для того, щоб побачити іншу сторону рожевих та пухнастих, треба завантажити додаток доповненої реальності — ARLOOPA, навести на лого чи великодній постер METRO і оп-оп, хіп-хоп. Персонажі читають репчик, крутять козу, вест-кост, іст-кост, істер-кост…

З персонажами можна фотографуватися, записувати відео, тицяти в них, але не варто чекати, що ті промовчать.   

Коротше, камон, хамон, беріть айфон, качайте ARLOOPA і дивіться, що є! Це #metrobro, бро! (сподіваємось, ми там “свег” вжили в правильному значенні, а то в Інституті репацького сленгу не беруть слухавку).



Source link

Добавить комментарий