Performics став digital-партнером Pernod Ricard в Україні | Реклама Маркетинг PR



Pernod Ricard – компанія з понад 30-річною історією, що досягла упевненої позиції на глобальному ринку вина й міцних алкогольних напоїв. На даному етапі компанія є світовим лідером у преміальному й престижному сегментах міцних алкогольних напоїв. До числа основних брендів входять: ARARAT, Chivas, Martell, Olmeca, Jameson, Beefeater, Ballantine’s, G.H.Mumm, Perrier-Jouët, Malibu та Absolut. Діяльність компанії здійснюється у понад 70 країнах світу.

«Я дуже вдячний Pernord Ricard за цікаві задачі та можливість проявити наші знання та досвід по роботі з контентом, лідерами думок та digital-активностях, а також команді, яка доклала максимум зусиль, щоб підготувати прекрасний конкурентний продукт. Упевнений, разом ми створимо багато успішних та ефективних проектів», – додав директор агенції Performics Дмитро Мелінишин.

За матеріалами прес-релізу



Source link

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *