MullenLowe Adventa та lifecell припиняють співробітництво | Реклама Маркетинг PR



Наше співробітництво тривало 2 роки, що були цікавими, плідними та насиченими. У lifecell відбувся ребрендинг, і нова стратегія компанії повністю змінила позиціонування бренда. Головною задачею lifecell було сформувати та підтвердити імідж сучасного діджитал провайдера, головним фокусом у комунікації стала аудиторія, що є найбільш зацікавленою у нових цифрових сервісах – молоді професіонали. Саме ця категорія ЦА – ласий шматочок для багатьох технологічних брендів, що змагаються за їхню увагу. І саме з нею нам довелось працювати.

Дмитро Дзябура, маркетинг-директор lifecell, так коментує співрацю: “Завдяки партнерству із MullenLowe Adventa ми отримали бренд-платформу, що повністю відповідає нашим бізнес-задачам. Ми вдячні агенції та її професійній і креативній команді за важливий внесок у розвиток бренду lifecell: завдяки нашій співпраці ми стали більш зрозумілими для стратегічно важливої для нас аудиторії young professionals.”

Світлана Шинкаренко, СЕО MullenLowe Adventa: “Ми дуже цінимо команду lifecell за партнерство та можливість реалізувати цю нестандартну та стратегічно обгрунтовану кампанію. Ми полюбляємо складні завдання та виклики. Створення креативної платформи для lifecell було саме таким викликом, з яким ми впорались на “відмінно”. Ми щиро бажаємо успіхів чудовій команді lifecell і впевнені, що її учасники розкриють потужний потенціал бренда у подальшій комунікації”.

Що саме ми встигли зробити для бренда lifecell за 2 роки співпраці – дивіться у нашому відео. Замість тисячі слів!



Source link

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *